środa, 1 czerwca 2016

Jak przechowywać autografy?

Mam nadzieję że twoja przygoda z autografami sie nie znudziła i masz już dość sporo autografów.

Jesli już macie te autografy to na pewno każdemu z was nasuwa się pytanie 
GDZIE JE PRZECHOWYWAĆ?! 

Jest naprawdę sporo pomysłów na przechowywanie podpisów. Jeśli będą się one walały po kątach, każdy osobno to po prostu wyblakną i o nich zapomnicie.

Przedstawię teraz kilka sposobów na przechowywanie autografów! 

1. KOPERTA - chyba każdy z nas ma takie przyzwyczajenie, że po otworzeniu koperty idzie ona do śmieci lub do niszczarki.
Jeśli przyjdzie wam autograf to nie wyrzucajcie tej koperty, w której był podpis. Po obejrzeniu autografu schowajcie go z powrotem do koperty.
Dla mnie osobiście jest to niewygodny sposób przechowywania, ponieważ zanim znajdziemy autograf, który chcemy zobaczyc minie dość sporo czasu...  

2. ALBUMY FOTOGRAFICZNE - jedni myślą że album fotograficzny służy tylko do przechowywania zdjęć, otóż nie można tam również przechowywać autografy!  Jest to na pewno lepszy sposób od pierwszego. 

3. SEGREGATORY - najlepszym dla mnie sposobem do przechowywania autografów jest właśnie ten. Wystarczy tylko kupić segregator i koszulki, do których należy włożyć autografy. Wszystko jest uporządkowane, można powoli,  w spokoju oglądać i nie przeszkadza ci to, że trzeba co chwile wyjmować z koperty autograf. 

Myślę że post się spodobał!  

Dzisiaj pobiłam swój rekord w oglądalności mojego bloga - 100 wyświetleń w ciągu dnia!  
Wiem że to malutko, lecz dla mnie jest to naprawdę bardzo, bardzo dużo!  

Czekam dalej na kolejny autograf, a do czasu oczekiwań, będę dodawał posty związane z kolekcjonowaniem autografów. 

Kolejny post będzie o tym jak wysłać e-mail do gwiazdy, by na pewno zgodziła się na wysyłkę autografu.

Pozdrawiam wszystkich! 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz