wtorek, 6 września 2016

#24 Artur Barciś

Dzisiaj zawitała do mnie miła niespodzianka. O ten autograf starałem się rok. Pisałem bardzo dużo maili do tego pana, by tylko zdobyć jego podpis.

A tym panem jest Artur Barciś. Oczywiście nie muszę go przedstawiać, lecz dla przypomnienia powiem, że gra on Arkadiusza Czerepacha w serialu "Ranczo".
Zgrany duet tworzy z Cezarym Żakiem, odtwórcy roli wójta/księdza z "Ranczo".

Podsumowując:
Autograf: Oryginalny
Sposób zdobycia:
Formularz na oficjalnej stronie artysty.
Czas oczekiwania: Nie wiem ale na pewno długo.

A tutaj zdjęcie:


3 komentarze:

  1. Gratulacje i zapraszam: http://ola-zbiera-autografy.blogspot.com/2016/09/vfb-stuttgart.html
    Tez wczoraj dostałam jego autograf :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. TO super! Ja od dawna starałem się o jego autograf, już byłem prawie zrezygnowany :)
      A blog jest super !

      Usuń
  2. Gratulacje! :) Bardzo lubię Pana Artura za jego wybitną rolę w serialu Ranczo ;) https://kkautografy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń